Společnost
18/05/2016 Tomáš Svoboda

Hokejisté Vítkovic vyhlížejí start přípravy, zpestřením bude výšlap na Pustevny

V duchu tradice i trendů vstoupí už příští týden do přípravy na novou sezónu hokejisté ostravského klubu HC Vítkovice Steel. Zatím ohlásili řadu výrazných změn v kádru, avšak kromě informací o příchodech a odchodech se prostřednictvím hlavního kouče a generálního manažera Jakuba Petra vyjádřili také k celkové strategii.

Do ní patří mimo jiné také zlepšení komunikace a vztahů s fanoušky, kteří se budou moci už v neděli 5. června od 10 hodin zúčastnit tradičního výšlapu z Trojanovic po tzv. knížecí cestě na beskydské Pustevny.

Vítkovičtí hokejisté pořádají společné setkání v rámci letní přípravy již posedmé. Cílem výpravy bude koliba Valaška, ve které všichni najdou ideální prostředí k posezení, popovídání či získání podpisových kartiček.

Po nepříliš vydařené sezóně, která končila zápasy neoblíbeného play-out, však fanoušky nejvíce zajímá, jakou cestou chtějí Vítkovice zamířit k lepším výsledkům.

Chtějí stavět na hráčích se vztahem k regionu i na lepší komunikaci

„Je to běh na dlouhou trať, ale my se nezříkáme zodpovědnosti, už v nové sezoně chceme stanovit jasné cíle, které nebudou nízké,“ uvedl na klubovém webu hlavní kouč a generální manažer Petr. Mimo jiné také přiznal, že týmu bude svým přístupem i výkony scházet legendární kapitán Jiří Burger, který z Vítkovic odešel do mateřského Kladna po dlouhých 15 letech. Kromě něj se s Ostravou rozloučilo dalších deset hokejistů.

Věří však, že hlavně s pomocí nových posil, kterými jsou Jan Výtisk, Ivan Baranka, Ondřej Roman či David Květon, se podaří vytvořit silné mužstvo. „Jsem přesvědčen, že top hráčů na nejvyšší úrovni máme v mužstvu dostatek, potenciál střední a mladé generace je velký. Je jen otázkou, jak jej my trenéři využijeme a jak se k tomu postaví hráči sami,“ doplnil vítkovický stratég, který zdůraznil také potřebu mít v kádru hráče se vztahem ke klubu i regionu.

To je jistě mimořádně důležitý faktor pro fanoušky, kterým chce klub prezentovat novou kulturu komunikace a PR. „Můžu slíbit, že bude jasná a zřetelná od prvního dne, kdy začneme pracovat. Dění v týmu budeme prezentovat v podstatě na denní bázi. Hráči i my trenéři budeme zcela otevření,“ navnadil fanouškovskou základnu Petr.

Vzorem transparentnosti a co nejširší komunikace s příznivci jsou pro vítkovické manažery především kluby NHL. O tom, zda se jim podaří kráčet v jejich stopách, se fanoušci začnou přesvědčovat od pondělí 23. května, kdy odstartuje příprava v duchu nové filozofie.

Sdílejte článek