Nejnovější zprávy: ​ SmVaK Ostrava a Trianon spojily síly při zaměstnávání zdravotně postižených Přestavba Bazalů finišuje. Podívejte se, jak to tam vypadá

Byznys

Meat Design Ostrava: Chystá se výstavní premiéra elegance značky Trusella

Meat Design Ostrava - unikátní akce, která představí designéry, návrháře a výrobce z České republiky, Polska i Slovenska, čeká Ostravu už 24. až 27. listopadu v Dolu Hlubina. Magazín PATRIOT vám ještě před zahájením akce přinese portréty některých zajímavých účastníků.

Dnes představujeme mladou slovenskou značku Trusella, která funguje od konce roku 2015 a oficiálně své produkty zveřejňuje teprve od letošního února.

Nabízí vlastní kreativní design interiérového nábytku, jehož principy jsou postaveny na základech elegance a originality a propojují hravost s jednoduchostí.

Firma usiluje o odlišení se od běžných tvarů a chce na trh přinést nové nápady. „Na výstavu přivezeme naše nejlepší produkty, jejichž prostřednictvím chceme veřejnosti ukázat, že pracujeme s kvalitními materiály, jako je nerezová ocel, masivní dřevo a exkluzivní látky. Zároveň chceme představit náš jedinečný design, kreativitu a celý příběh značky,“ říká Dominik Trusina, zástupce firmy Trusella, která se pyšní poctivou ruční prací.

V Ostravě pak představí produkty z kolekce DNA, která je inspirovaná medicínou a snaží se o vyvolání iluze či očního klamu využíváním různých tvarů.

Vytváří dojem, že jedna nepodepřená strana působí nestabilně, avšak stabilita je zaručena právě zkroucenými tenkými nožkami. Vyvážený celek pak doplňují kontrastní materiály, látka a dřevo, a barevnost.

„Přivezeme s sebou všechny produkty této kolekce, abychom návštěvníkům ukázali, jak do sebe zapadají a dají se kombinovat. Především chceme upozornit na nejnovější produkt, kterým je křeslo,“ říká Trusina a vyjmenovává i další výrobky z kolekce, na které se mohou návštěvníci těšit, těmi jsou například taburetky, podnožka, konferenční stolek, barová stolička nebo barový stolek, který se také dočká své premiéry.

Premiérou je pro celou značku vůbec účast na veletrhu jako je Meat Design, kde mají návštěvníci možnost vidět a vyzkoušet si produkty naživo.

„Věříme a jsme přesvědčení, že naši práci lidé ocení. To pro nás bude také motivací i nadále lidem přinášet radost z našich dalších nových designů,“ dodává Trusina a věří, že je účast na veletrhu posune o velký krok dopředu a rád se nechá inspirovat také dalšími vystavovateli.

Zároveň si váží pozvání na veletrh a vůbec toho, že si značky pořadatelé všimli. „Když jsme si prohlíželi galerii z loňského ročníku, tak první, co nás uchvátilo, byly prostory, které dýchají historií a industriálním stylem, které perfektně zapadají do našeho konceptu. Další věc, díky které je pro nás výstava výjimečná, je, že se jí účastní hlavně mladí a kreativní designéři, takže z tohoto hlediska zase do konceptu výstavy zapadáme my,“ myslí si Trusina.

Další informace o filozofii značky a produktech se dočtete na stránkách http://trusella.sk/.

Martina Kotulová

Fotogalerie

Foto dne