Společnost
02/03/2021 Jaroslav Baďura

Ostravský gym Colliery CrossFit za půl hodiny "zboural" HitHit

Jen necelou půlhodinu trvalo na platformě HitHit to, na co měli příznivci ostravského gymu Colliery Crossfit původně 45 dní.

Ostravský gym Colliery CrossFit se v době pandemie přestěhoval do nového prostoru ve vítkovické ulici 1. máje a vytvořili zde gym a navazující služby, které v takovém rozsahu nemají v Česku obdobu.

Majitelé pro podporu svého snažení a rozšíření gymu i do dalších měst vytvořili kampaň na HitHitu. Částky 400 tisíc korun, na jejíž výběr si určili 45 dní, dosáhli za neuvěřitelných 28 minut. Dnes, čtyři dny po spuštění kampaně, je vybráno přes milion a půl.

"Nestačíme se divit a moc našim příznivcům děkujeme," říká spolumajitel Colliery CrossFit Stanislav Kupčík.

"Dokonce nám členové Colliery vyprodali členství Nafurt (jedna z odměn kampaně, kdy člen nikdy nebude řešit členství - prostě bude chodit dokud bude moci). To jsme ale díky HitHit podpoře mohli doplnit a toho jednoho milionu jsme dosáhli za 2 hodiny 58 minut!" říká Kupčík.

Překvapilo vás to?

Tajně jsme v milion doufali. Chtěli jsme být nejrychlejší kampaní na HitHitu a ukázat Česku, že gym se umí hýbat, i když je zavřený! Těší nás ta rychlost o to víc, že před námi dosáhli na nejrychlejší milion borci z Železné Koule v Praze. Fakt ukazujeme, že lidem fitness prostě chybí.

O jaké dárky mají vaši fanoušci největší zájem?
Máme opravdu širokou paletu dárků, od CBD olejů za bezkonkurenční cenu až po ono členství nafurt… Top dárky jsou lístky na Colliery biják, který ukáže cestu od vzniku Colliery až k dnešnímu gymu Colliery vol3, a dnes už víme, že ukážeme i budování opavské pobočky. Dále balíček hřejivých náplastí, závěsný posilovací systém, párty v Colliery. Myslím, že každý člověk i mimo Colliery si přijde na své...

Součástí kampaně je video s Albertem Čubou a Robinem Ferro, jak se líbí?
Máme skvělé ohlasy! Moc děkujeme Albertovi a Robinovi z Divadla Mír - byla to skvělá spolupráce a hlavně zábava. To video jsme v teamu Colliery viděli milionkrát, než se pustilo ven. A i u premiéry v den spuštění kampaně jsme se váleli smíchy. Jejich improvizační schopnosti jsou prostě teď v ČR bezkonkurenční. Chceme s nimi spolupracovat i v částech filmu o Colliery - takže se máte na co těšit!

Máte ještě pro fanoušky vašeho gymu vůbec dost volných dárků, nedojdou vám?
Jsme připraveni na celých 45 dnů kampaně. Máme připraveny různé scénáře - tedy u kampaně se rozhodně nebudete nudit. Plněním milníků budou souběžně přibývat také odměny. Jako příklad uvedu teď dosažení vybudování sauny v Colliery. To znamená, že teď do odměn přidáme saunovací balíčky. Ale máme připravena i další esa v rukávu.

Jaká?
Nechte se překvapit, ale pokud jde například o Colliery Container - tak ten se nám asi brzo vyprodá. Kdo ví...

Budete nějak dále podporovat kampaň?
Určitě! Nechceme usnout na vavřínech! Na to není čas. Máme připravené propagační materiály - fotky, videa, bannery. V onlinu a zacílení kampaně spolupracujeme s agenturou kozuch.online a samozřejmě i s hlavním mediálním partnerem Magazínem PATRIOT. Naši kampaň najdete na HitHit.com/back_to_the_colliery - nebo jednoduše si najeďte na HitHit.com - jsme na první pozici - BO OSTRAVA umí!

Sdílejte článek