Byznys
28/03/2022 Petr Sobol

Atraktivní spolupráce. Nošovický Hyundai se stal partnerem Dolních Vítkovic

​Nošovický Hyundai navazuje partnerství s další významnou značkou silně spjatou s regionem.

Automobilka je nově partnerem Dolních Vítkovic (DOV), unikátního areálu, který se proměnil v jedinečné vzdělávací, kulturní a společenské centrum s mezinárodním přesahem.

Dlouhodobé partnerství Hyundai s DOV vyústí například v realizaci výukového programu s automobilovou tématikou, který se zaměří na rozvoj technického myšlení u dětí. Díky spolupráci s českým zastoupením značky Hyundai se budou moci návštěvníci Dolních Vítkovic v budoucnu těšit také na novou interaktivní expozici v prostorách Velkého světa techniky.

„Propojení značky Hyundai s Dolní oblastí Vítkovic pro nás znamená opravdu hodně a velmi si toho spojení vážíme. Industriální dominanta Ostravy je nejen skvělým turistickým cílem, ale hlavně interaktivně a hravě vzdělává téměř všechny věkové skupiny. Jsme moc rádi, že společně s DOV pozitivně přispějeme k rozšiřování obzorů dalším generacím,“ uvedla Barbora Hermanová, vedoucí Oddělení vnějších vztahů v HMMC.

V unikátním areálu Dolních Vítkovic se mezi lety 1828 až 1998 těžilo uhlí a vyrábělo surové železo. Proměna industriálního komplexu začala v roce 2007, tedy ve stejném roce, kdy začala výstavba závodu Hyundai v Nošovicích. Dolní Vítkovice i automobilka Hyundai jsou také zastávkami na mapě Technotrasy, stezce technických atraktivit v Moravskoslezském kraji.

„Spolupráce s Hyundai si velmi vážíme. Letos je to přesně 20 let, kdy byla oblast bývalých Vítkovických železáren zákonem prohlášena národní kulturní památkou. Pečujeme nejen o industriální dědictví, ale věnujeme se také vzdělávání. Skvělou zprávou je, že právě s tak významnou automobilkou otevíráme možnost vzdělávání v oblasti elektromobility. Těším se na vzájemné synergie,“ řekl Tomáš Šiřina, výkonný ředitel Dolních Vítkovic.

Nošovická automobilka Hyundai Motor Manufacturing Czech pokračuje díky partnerství s DOV s rozvojem aktivit, které se týkají podpory regionu a společenské odpovědnosti. Od loňska je například generálním partnerem Akademie FC Baník Ostrava, podporuje tak sportovní přípravu dětí a mládeže v jednom z nejúspěšnějších fotbalových klubů v republice.

V minulém roce rovněž započala spolupráce s ČSOP Salamandr zaměřená na rozvoj cenných beskydských luk. Firma také podporuje vodíkové vzdělávání prostřednictvím programu Horizon Hydrogen Grand Prix a v oblasti kultury je generálním partnerem oblíbeného frýdecko-místeckého festivalu FM City Fest.

Stálicí je program Dobrý soused určený na rozvoj komunitního života v obcích v okolí výrobního závodu nebo grantový program Společně, prostřednictvím kterého automobilka podporuje regionální sport, kulturu a projekty věnované dětem a hendikepovaným. Svými rozličnými aktivitami tak firma přispívá ke zlepšování kvality života v Moravskoslezském kraji.

Sdílejte článek