Byznys
05/12/2015 Jaroslav Baďura

Automobilka láká talenty: Navrhni terénní tatru pro 21. století a staň se tatrovákem

Kopřivnická automobilka TATRA TRUCKS přichází s projektem „Navrhni svoji tatru a staň se tatrovákem“. V rámci soutěže budou moci studenti středních i vysokých škol a absolventi technických oborů navrhovat terénní vozidlo značky Tatra pro 21. století.

Zadání soutěže neobsahuje žádné přísné či omezující podmínky. Klíčové je, že se musí jednat o užitkové, nikoliv osobní vozidlo. Protože jedním z cílů projektu je podpořit technické vzdělávání, proběhnou v jeho rámci na podzim a v zimě 2015/2016 přednášky konstruktérů a top manažerů TATRA TRUCKS na vybraných středních a vysokých školách, zejména v Moravskoslezském kraji.

Projekt má být ale mezinárodní a cílem je zapojit alespoň jednu referenční školu a na ní navázané soutěžící i v dalších zemí V4, tedy na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.

V návaznosti na přednášky, ale i zcela nezávisle na nich, se budou moci do soutěže přihlásit zájemci ze středních a vysokých škol i z řad široké veřejnosti, typicky absolventů technických oborů. Jejich projekty by se měly skládat z grafického resp. konstrukčního návrhu a doprovodného textu.

Projekty můžou jejich autoři zasílat do 31. 3. 2016 emailem na adresu navrhnitatru@tatra.cz nebo poštou na adresu TATRA TRUCKS a.s., Areál Tatry 1450/1, 742 21 Kopřivnice s viditelným heslem „Soutěž“.

V průběhu dubna 2016 vybere odborná porota, složená z předních manažerů společnosti a zástupců závodního týmu Tatra Buggyra Racing a mediálního partnera Auto.cz, skupinu finalistů. Ti v květnu své projekty osobně odprezentují před porotou, která následně vybere vítěze. Odměnou pro vítěze budou nejen věcné ceny či stipendia, ale i možnost praxe v TATRA TRUCKS, případně u kategorie absolventů nabídka zaměstnání.

Do projektu budou aktivně zapojeni i učitelé, kteří jsou v projektech tohoto typu nezastupitelní v motivaci studentů skutečně projekty zpracovat a odevzdat. Proto chce TATRA TRUCKS školy i konkrétní pedagogy, kteří se do projektu zapojí, motivovat možnostmi prohlídky továrny, muzea, zkušební jízdy na polygonu i poukázkami na nákup v e-shopu Tatry.

 

Projekt „Navrhni svoji tatru a staň se tatrovákem“, jehož mediálními partnery jsou web Auto.cz a magazín Auto Profi je zamýšlen jako dlouhodobý a nemělo by zůstat u jediného ročníku.

Více informací o projektu je na webu http://www.tatra.cz/navrhni-tatru/.

Sdílejte článek