Nejnovější zprávy: Od počítače do slévárny. Mladý pár vyrábí unikátní litinové nádobí Ochutnejte regionální produkty, vyzkoušejte tradiční řemesla. Do Ostravy míří Moravskoslezský jarmark

Společnost

Dopravní podnik nabízí ODISku do mobilu. Ušetříte za kartu, nabízí cestujícím

​Dopravní podnik Ostrava (DPO) nabízí „měsíčník“ přímo v mobilním telefonu.

Foto: se souhlasem DPO

Měsíčník, respektive jakýkoliv dlouhodobý kupon, si nově mohou cestující nahrát na ODISku v mobilu v aplikaci Moje DPO. Ušetří tak celý poplatek za vydání plastové kartičky ODISka, tedy 130 korun.

Výhodou je i rychlost vyřízení. Na plastovou ODISku čekají zákazníci až dva týdny, u ODISky v mobilu je čekání navázáno jen na vzdálené ověření identity, které je většinou v řádu hodin, maximálně do dvou dnů. DPO službou reaguje na rostoucí poptávku zákazníků.

"Stávajícím majitelům plastové ODISky, v případě zájmu o ODISku v mobilu, doporučujeme počkat na vypršení platnosti jejich aktuálního kuponu a vše pak jednoduše vyřídí online," uvedla mluvčí podniku Tereza Šnoblová.

„Dostávali jsme od cestujících řadu podnětů, abychom zprovoznili měsíčník v aplikaci MojeDPO. Vyslyšeli jsme přání zákazníků a od srpna tuto službu provozujeme. ODISka v mobilu je určena pro všechny kategorie cestujících, od dětí do 15 let, přes studenty do 26 let, běžné občany až po seniory nad 65 let, s výjimkou těch, kteří chtějí cestovat na slevu pro starobní a invalidní důchodce,“ doplňuje Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO.

ODISka v mobilu je propojená s uživatelským účtem v e-shopu a konkrétním mobilním telefonem cestujícího. Při případné kontrole se revizorům potřebné údaje zobrazí po načtení QR kodu.

ODISka v mobilu platí pouze ve spojích DPO a nahrát na ni lze jen dlouhodobé kupony. Jednotlivé jízdenky lze hradit z bankovní karty přímo v aplikaci.

Platnost ODISky v mobilu je dvojnásobná oproti plastové ODISce, tedy 10 let. Podrobné informace najdou zájemci na webu www.mojedpo.cz.