Společnost
11/07/2016 Jaroslav Baďura

Jsou to jen papírové vlaštovky, ale možná pomohou oživit centrum Ostravy

Mladá ostravská marketingová agentura gumption swallow se rozhodla přispět k tolik žádoucímu oživení centra Ostravy. Nehodlá zde ale pořádat žádné akce, oživení má přijít skrz barevné papírové vlaštovky...

Již brzy by se na mnoha místech v centru Ostravy měly objevit papírové, ale i kreslené barevné vlaštovky – právě jimi chce agentura přispět k oživení.

„Hlavním důvodem je, že vlaštovka znamená návrat, naději a symbol štěstí. A to právě centrum potřebuje,“ říká jednatel agentury Lukáš Chrobáček.

„Celá tato kampaň má zacílit na stávající podniky, které jsou v centru Ostravy a na lidi, kteří se rozhodnou podnikat v dané lokalitě. Je škoda, že v centru je mnoho zajímavých obchodů (podniků), o kterých mnoho lidí neví. A to chceme my změnit. Druhým důvodem je, že vlaštovka je součástí loga naši společnosti.“

Jak mají vlaštovky centrum oživit?

Po spuštění kampaně budou podnikatelé odkázaní skrz vlaštovky k nám na webové stránky. My jim poskytneme zdarma marketingové konzultace a naše know-how, jak získat více nových návštěvníků a více se prezentovat v online světě.

Co by podle vás pomohlo vrátit do centra Ostravy zase život?
Vylepšení nabídky bytových prostorů, určitá podpora pro podnikatele (pomocí dotací nebo snížení nájmů) a zajistit v centru dopravní obslužnost, například minibusovou linkou, tak jako byla v minulosti linka 99.

Jaké typy podniků a firem by podle vás měly v centru sídlit?
Restaurace, kavárny, obchody s oblečením, s výživou a mnoho dalších. Nejlépe, kdyby se půlka Karoliny přestěhovala právě do samého srdce centra…

Jaká je podle vás budoucnost centra?
To záleží na lidech a na rozhodnutí politiků. My se snažíme dát centru něco z naších zkušeností, uvidíme co na to ostatní…

 

 

Sdílejte článek