Mama’s s Pohlreichem roste. Nové pobočky má v Brně i Olomouci
Jsou příběhy, které se vyplatí sledovat. Ten, který píšou pánové z ostravského Mama's, už nějaký čas i ve spojení se Zdeňkem Pohlreichem, je rozhodně jedním z nich.
Před lety začínali na parkovišti ve food trucku. Pak si sourozenci Kaňákovi otevřeli vlastní bistro, do něhož během svého pořadu Ano, šéfe! dorazil obávaný Zdeněk Pohlreich, jenž podnik ocenil třemi hvězdami. A pak se začaly dít věci.
Po odvysílání ostravského dílu vzali lidé bistro útokem. A boom v podstatě trvá stále. Mama's se rozhodlo své popularity využít, sourozenci se spojili s Pohlreichem, změnili značku na Mama’s Burger a odstartovali nový příběh, který má za cíl rozšířit Mama's po celé republice.
V polovině června otevřela franšízová pobočka Mama’s Burger v Olomouci. „S Honzou Kaňákem jsem byl před dvaceti lety na intru. On hrál hokej, já v Přerově tenis. Řadu let jsem k nim jezdil na burgery, a když se naskytla příležitost, otevřel jsem své bistro v Olomouci,“ řekl pro patriotmagazin.cz Daniel Nevrkla, který olomouckou franšízu provozuje.
Olomoucké Mama's sídlí v prostorách bývalé čerpací stanice. Tento objekt ale v posledních letech chátral, pohybovali se v něm bezdomovci a squateři. „Mně se ale líbila lokalita, je to hned u cesty, navíc máme své velké parkoviště, kde lidé mohou zadarmo zastavit a nemusí složitě hledat místo na parkování v centru města. Navíc, i z centra je to k nám docela blízko,“ uvedl Daniel.
Úvodní dny byly hodně hektické a Mama’s Burger v Olomouci praskalo ve švech. „Prodali jsme i 300 burgerů denně, každý chtěl ochutnat,“ připomněl Daniel, jenž je rád, že lidé mají o moderní bistro zájem i několik měsíců po otevření.
Foto: se souhlasem Mama’s Burger
Nabídka v Olomouci je stejná jako v Ostravě, oba podniky ale fungují jinak. Olomoucké Mama’s má sice několik míst k sezení, lidé si v něm ale objednávky berou spíše s sebou. „Přistaví auto, objednají si a jedou dál. Každopádně pár míst k sezení máme i venku, teď ve vyhřívaném stanu,“ dodal franšízant, jenž sám rád vaří, v gastronomii se ale nikdy předtím nepohyboval.
Objednávky mohou lidé dělat i online. „Objednají si, na co mají chuť, a pak si to u nás vyzvednou. Samozřejmě máme i rozvoz,“ pokračoval Daniel. Nejvíce návštěvníků olomouckého Mama’s je místních, bistro však navštěvují i lidé z okolních obcí a vesnic, nebo ti, kteří zrovna jedou okolo.
Foto: se souhlasem Mama’s Burger
Druhá franšíza Mama’s Burger otevřela před časem v Brně, teď by značka ráda zamířila do Prahy. A následovat budou i další města. „My si myslíme, že koncept franšízy Mama's je ideální pro ty, které už nebaví dělat pro někoho a chtějí začít podnikat s něčím, v podstatě jednoduchým, osvědčeným a zároveň kvalitním, se skvělou podporou kmenové značky. Ve srovnání s tím, za co se nabízejí různé jiné franšízové možnosti, je Mama's cenově velice dostupnou šancí, jak se postavit na vlastní nohy. Koncept je velice dobře založen a v případě úspěchu nabízí poměrně snadnou možnost multiplikace," upřesnil Zdeněk Pohlreich.
Ostatně, další pobočky chce otevřít i Daniel Nevrkla. „Přemýšlím třeba o Svitavách nebo Hradci Králové. V Olomouci zároveň plánujeme i nějakou nabídku do firem,“ uzavřel.