Mama’s se spojilo se šéfem. Budou se dít velké věci, slibují
Jejich cesty se poprvé střetly během natáčení pořadu Ano, šéfe! Teď spolu sourozenci z ostravského Mama’s Bistra a legendární šéfkuchař Zdeněk Pohlreich vstupují do nové společné etapy.
Mama’s Bistro získalo v pořadu Ano, šéfe! tři hvězdy. A kdyby to šlo, bylo by jich ještě víc. Od té doby bistro praská ve švech. Jezdí do něj lidé z celé republiky, ale i z Polska a Slovenska.
Loni Mama’s otevřelo první take away budku v Ostravě-Porubě, své produkty má i v podnicích v Jindřichově Hradci, Frýdku-Místku, Krmelíně a ostravském Frankie’s Pubu. Teď však vstupuje na trh s dalšími novinkami.
Z Mama’s Bistra je Mama’s Burger
Mama’s se spojilo se Zdeňkem Pohlreichem a chystá velké věci. „Z Mama’s Bistra se stává Mama’s Burger. Tento brand bude na všech našich produktech i provozovnách,“ řekl pro patriotmagazin.cz Pavel Kostka, který je jedním ze čtyř společníků nové firmy s Mama’s konceptem. Nadpoloviční většinu vlastní Jan a David Kaňákovi, čtvrtou část má Pohlreich.
„Kromě nového brandu chystáme naše produkty pro retailový prodej. Rádi bychom zájemcům dodávali masa dle naší osvědčené receptury, bulky, coleslaw, slaninu či omáčky. Celý sortiment bude obsahovat asi 13 produktů, aby se díky nim lidé mohli pokusit napodobit skvělou chuť našich burgerů i doma“ prozradil Jan Kaňák.
Nové Mama's kontejnery
V Mama’s zároveň finišují s výrobou nových kontejnerů, které budou určeny zájemcům o franšízu. „Vnitřní prostor bude mít šest metrů, bude v nich profesionální kuchyň se všemi spotřebiči, nahoře bude možné udělat i terasu. Celé je to děláno na klíč,“ představil nové kontejnery Kostka. „Podmínky jsou dané tak, aby to celé bylo dostupné, ale přesto i lehce exkluzivní. Pokud by byl v každém větším městě jeden kontejner, budeme spokojeni. Vše bude zautomatizováno, franšízanti nebudou nic vyrábět,“ dodal.
Nové budky i spolupráce Mama’s s Pohlreichem bude oficiálně představena na Tunning Show a Cars & Food festivalu, který proběhne příští víkend v ostravském Trojhalí. O kontejnery je však zájem už nyní. „Za projektem stojí hodně lidí. Spolupracuje s námi i bývalý majitel Faency Fries René Müller, takže věříme, že se bude jednat o silnou značku,“ prohlásil Kaňák.
První Zdeňkova franšíza
Od nového konceptu Mama’s si hodně slibuje i šéfkuchař Pohlreich. Ten má v Praze tři restaurace, do franšízy se ale pouští poprvé. Se sourozenci Kaňákovými je ve spojení v podstatě celou dobu od momentu, kdy se jejich epizoda vysílala v televizi. „Ze dne na den to byl obrovský boom, před bistrem stály řady. Začali se na nás lepit lidé, kteří nám dávali různé nabídky. My jsme však moc nevěděli, co s tím, a tak jsme zavolali Zdendovi, který byl v USA, jestli nemá nějaký nápad. Samozřejmě, že měl,“ připomněl Kaňák.
Obě strany ovšem zůstaly ve spojení a postupně vyladily koncept, se kterým teď vstupují na trh. „Zdenda říkal, že musíme dělat velké věci. Naše ambice jsou obrovské. Uvidíme, kde se zastavíme. Pokud se nám povede pořádně pokrýt český trh, tak můžeme vyjet i za hranice,“ řekl Kaňák. Ale na to je zatím času dost.
Mama’s si ve světě gastronomie vybudovali velké jméno. Spojení se Zdeňkem Pohlreichem je však posouvá ještě o kus dál „Zdenda tomu dává tvář. Je zárukou, že to bude skvělé. Franšízanti ví, že celý koncept bude mít hlavu a patu. Získat franšízu však nebude úplně jednoduché. Zájemci se nám musí líbit a musíme z nich cítit, že to chtějí dělat jako my,“ uzavřel Kaňák.
Nové logo. Autor: Studio Stojkov