Byznys
07/04/2017 Tomáš Svoboda

Skvělé příběhy, networking i gastronomie: Na osmých „Patriotech“ to opět žilo!

Další úspěšné setkání podnikatelů z našeho kraje, kteří se chtějí vzájemně inspirovat či si jen vyslechnout originální příběhy, proběhlo ve čtvrtek v podvečer v ostravském Domě kultury Akord. Na 8. Setkání Patriotů MSK dorazilo více než 300 účastníků.

Hlavním lákadlem celého programu, který začal po páté hodině, byla vystoupení čtveřice řečníků zastupujících zcela odlišné oborové i generační skupiny.

Jako první se na pódiu objevila Eva Katrušáková, která pro svůj projekt „Celé Česko čte dětem“ dokázala nadchnout více než osmdesát osobností veřejného života, a to včetně Václava Havla, Zdeňka Svěráka či Michala Horáčka.

Za veřejný sektor vystoupil člověk svým způsobem aktuálně nejpovolanější, tedy primátor Ostravy Tomáš Macura, který představil strategii a vizi města pro další roky.

Příkladem jedinečné a dlouhodobé byznysové cesty byl Pavel Juříček, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Brano Group, který je podle žebříčku časopisu Forbes 28. nejúspěšnější osobností v České republice.

Naopak mladou generaci podnikatelů zastupoval se svým příběhem Martin Tošenovský, zakladatel marketingové agentury Leemon, která vytvářela kampaně pro Olympijský park v Lipně, ale také pro značky jako Savo, Hellmann´s či Knorr.

Kromě již tradičního networkingu a sdílení zkušeností jednotlivých účastníků mezi sebou, organizátoři letos poprvé vyzkoušeli také tzv. VIP networking, který se uskutečnil před samotným zahájením akce s cílem propojit řečníky, partnery a pozvané osobnosti.

Zavedenou součástí programu je vždy vynikající gastronomie v podání regionálních podnikatelů, který bylo celkem patnáct. Vedle obvyklých značek typu Ollies, Black Kale, Oktarína či Černá hvězda café se poprvé prezentovalo například bistro Boule za ušima, kavárna Bastien café či kreativní pekařka Pečwork.

Celkově 8. Setkání Patriotů MSK opět potvrdilo, že se již stalo synonymem dobře stavěné vstupní brány do světa nejen obchodních, ale mezilidských vztahů mezi regionálními podnikateli a investory.

Zkrátka s aktivními lidmi našeho kraje, kteří v něm rádi žijí, podnikají a společně tvoří hodnoty.

Sdílejte článek