Byznys
11/01/2017 Jaroslav Baďura

Stodolní, to nejsou jen bary. Nově tu sídlí i designový Woodies Concept

Obchod Woodies Concept, který nabízí streetwearový sortiment, otevřel svou první kamennou prodejnu na podzim.

Příznivci této značky mají od té doby možnost osahat si vybrané kousky v minimalisticky designovaných prostorách ve Stodolní ulici v Ostravě.

Tým Woodies sází na kamarádský, přesto profesionální přístup k zákazníkům. „Woodies staví celý svůj obchod okolo zákaznického servisu. Možná to zní jako klišé, ale zákazník je u nás na prvním místě. Někdy děláme až absurdní šílenosti, abychom zákazníkům vyšli vstříc,“ představuje jeden ze společníků Tomáš Cahlík klíčový faktor fungování takto zaměřeného obchodu.

Firma se původně zaměřovala na prodej dřevěných hodinek a lifestylových doplňků. Přibližně před rokem se majitelé David Homola a Jiří Lux nadchli pro takzvaný streatwear a přizvali k sobě další společníky, čímž rozšířili své pole působení.

„Já jsem součástí firmy právě až v éře streatwear. Největší inspirací pro nás jsou zahraniční obchody jako například Kith, které vše staví okolo unikátního a často limitovaného sortimentu. Zní to paradoxně, který obchodník by chtěl mít skladem jen pár kousků? V oboru, ve kterém působíme, je ale standardní, že samotné značky dodávají lokálním obchodníkům jen pár kusů, které smí prodat, a více nesvolí,“ objasňuje výjimečnost konceptu Cahlík.

Firma, která funguje již pět let a poslední rok pak i v oblasti streatwear, otevřela kamennou prodejnu jako další krok pro posílení vazby se svými zákazníky.

„Ukázat lidem zboží naživo a dát jim možnost vyzvednout si je v kamenné prodejně zvyšuje důvěryhodnost naší značky,“ představuje Cahlík jasný důvod pro otevření, který jen podpořila podle něj jedna z nejlepších lokalit v Ostravě.

Přestože na e-shopu je k nalezení stále více produktů než v prodejně, přináší otevření kamenného obchodu řadu výhod. Vybrané kousky, které jsou na e-shopu skladem, si mohou zákazníci na prodejnu objednat a budou je mít hned druhý den k dispozici.

„Prodejna bohužel není nafukovací, takže na e-shopu máme daleko více věcí. Nicméně pracujeme na tom, abychom postupem času mohli ve fyzické formě prezentovat co nejširší sortiment. Ať už lepším uspořádáním, nebo i otevřením dalších prodejen,“ naznačuje možnost dalšího rozšíření Cahlík.

Martina Kotulová

Sdílejte článek