Gastronomie
15/11/2024 Jaroslav Baďura

Ú​spěšný BrainMarket otevírá první zážitkovou prodejnu v Ostravě!

Zakladatel BrainMarketu Jiří Votava v nové prodejně. Foto: Jiří Zerzoň

Vlastní produkty pro imunitu, pohyb, sport, spánek, mentální výkon a další aspekty zdraví, ale i BIO kosmetiku a stovky dalších výrobků, které na trh dodává společnost BrainMarket Jiřího Votavy, si zákazníci budou moci poprvé koupit ve firemní kamenné prodejně.

Prodejna se nachází v objektu GATE Karolina vedle centra Forum Nová Karolina. Otevírá 15. listopadu.

„Dosud jsme prodávali výhradně přes e-shopy, takže otevření prodejny je pro nás velký krok do neznáma,“ přiznává zakladatel a majitel BrainMarketu Jiří Votava.

E-shopy po covidu šly neskutečně nahoru a i vám se díky nim mimořádně dobře daří. Proč tedy kamenná prodejna?
Chceme lidem ukázat, že existujeme i v reálném světě. Je to určitá forma marketingu - máme něco navíc. Když potřebujete prorazit v digitálním světě, tak je dobré, aby vás lidi našli i ve světě fyzickém. Proto nyní budujeme síť prodejen.

Může to být tedy i známka solidnosti podniku, že má možnost mít kamennou prodejnu?
Určitě, mít kamennou prodejnu může být považováno za známku stability firmy. Prodejna totiž vyžaduje značné investice, ať už v podobě nákupu nebo pronájmu prostor, zařízení, personálu a dalších nákladů, což naznačuje, že podnik má stabilní finanční zázemí. Navíc přítomnost fyzického obchodu může ukazovat na to, že firma má silnou pozici na trhu a důvěru zákazníků. Mnoho podniků s kamennou prodejnou si také zakládá na kvalitním zákaznickém servisu, což může být další ukazatel jejich důvěryhodnosti a to vše chceme našim stávajícím i potenciálním klientům ukázat. Naši zážitkovou prodejnu BrainMarketu.

Foto: Jiří Zerzoň

Co všechno zákazník v prodejně najde?
Především doplňky stravy, rozřazené na kategorie podle cílů, kterých by chtěl člověk dosáhnout. Dále nabízíme BIO potraviny, různé směsi pro lepší sportovní výkon, speciální automat, kde si sportovní výživu můžete ochutnat – třeba protein, předtréninkovku. Je to proto, aby lidi věděli, co si koupí, nebo co si můžou koupit, co jim zachutná. Chceme zkrátka lidem naše výrobky více přiblížit. Náš problém v prodávání na e-shopu je, že zákazník si slepě kupuje produkt. A s tím by nám měla pomoci místa, která v Česku, a pak i v dalších zemích v Evropě, chceme postupně vybudovat.

Je tohle tedy první z řady prodejen? Bude jich více?
Ano, toto je naše první vlaštovka. Chtěli jsme si vyzkoušet takovou prodejnu vybudovat. Bylo to pro nás docela obtížné, ale dost jsme se na tom naučili. Nyní už připravujeme další prodejnu v Praze v Karlíně, následovat by mělo Brno a zvážíme, jestli půjdeme do menších krajských měst.

Tam vzniknou také prodejny?
Ne, tam plánujeme bezobslužné provozy s automaty, kde si lidi budou mít možnost vyzkoušet, jak co chutná, a na základě toho si produkt koupí.

Budete čekat, jestli se tahle prodejna povede a bude se jí dařit, nebo už máte plán na otevření dalších prodejen?
Nečekáme. V únoru plánujeme otevřít prodejnu v Karlíně, tam už se věci dávají do pochodu. V Brně jsme teprve na začátku, kdy vybíráme vhodný prostor.

Je nějaký typický zákazník, který do prodejny bude chodit?
N
áš zákazník je různého typu, vesměs je to člověk v produktivním věku, který má za cíl být zdravý a podávat v normálním životě výkony – třeba být bez stresu a dobře spát. To je naše hlavní klientela. Někteří zákazníci využívají sportovní výživu, chodí cvičit. Ale může to být kdokoli, kdo by si chtěl odpovědět ve svém životě na nějaký problém. Troufám si říct, že naši poradci jsou připraveni na to, aby mu pomohli.

Foto: Jiří Zerzoň

Obsadili jste v objektu GATE Nová Karolina docela velký prostor, co tady bude kromě regálů s výrobky?
Chtěli jsme prodejnu koncipovat jako místo, kde se lidé setkají s dalšími zákazníky a stráví spolu čas, vymění si informace, zkušenosti a budou se sem rádi vracet. Proto jsme vybudovali BIO bistro, kde nabídneme spoustu produktů od BIO kávy, zákusků až po BIO sendviče. To je důvod, aby se člověk na chvilku zastavil, uvolnil se a třeba poznal nové lidi. Prodejna nabízí rovněž prostor pro přednášky, kde plánujeme mít workshopy , kam budeme zvát zajímavé hosty, například sportovce, nutriční poradce, influencery, kteří budou předávat informace a své zkušenosti o životě a zdraví našim posluchačům. Budujeme tady komunitu.

V prodejně najdeme ještě oddělenou místnost…
Ano, zde se zaměřujeme na terapie červeným světlem, které působí jako podpora biochemických procesů v buňkách. Světelné diody produkují světlo o vlnových délkách, které podporují buněčný růst a jsou vhodné k léčbě řady onemocnění pokožky. Účinné je při léčbě známek stárnutí jako jsou vrásky, zvyšuje celkovou pružnost pokožky, urychluje hojení, pomáhá s hojením jizev a strií. Pomáhá při regeneraci svalů, šlach a také je důležité pro zdraví našich mitochondrií - buněčných elektráren. Toto světlo by vás mělo energeticky nabudit. V Americe to třeba existuje v různých laboratořích biohackingu. Na deset minut si lehnete a dostanete takovou dávku světla, že máte energii na celý týden.

Kdy otevíráte?
Už 15. listopadu ráno a srdečně zveme všechny zákazníky!

Sdílejte článek