PATRIOT GURMÁN 2025
Hledáme nejlepší restaurace!
V sobotu 4. ledna přijíždí do Poruby lídr tabulky MAXA ligy ze Zlína a domácí touží nejen po bodech, ale i po tom připravit pro fanoušky odpoledne plné zábavy na zaplněném stadionu.
Hokejová Poruba jde pomalu, ale jistě nahoru. Od roku 2011 vystoupala do druhé nejvyšší ligy, jejíž základní část loni vyhrála. O tom, co fanoušky HC RT TORAX Poruba čeká v novém roce, jsme si povídali s Dominikem Březným, dříve jednou z vůdčích postav porubského kotle, který klubu nyní vypomáhá s marketingem.
V sobotu 4. ledna odpoledne se v RT TORAX Aréně v Porubě chystá něco velkého, co to bude?
Uskuteční se utkání MAXA ligy mezi naším mužstvem HC RT TORAX Poruba 2011 a lídrem tabulky - Zlínem. Nejen, že to bude šlágr kola, ale fanoušci se na něj dostanou za dobrovolné vstupné, jehož výtěžek půjde rovným dílem na Onkologickou kliniku FNO a na rozvoj porubské mládeže. Naším cílem je co nejvíc naplnit RT TORAX ARENU - společně za Porubu a pro dobrou věc!
Dominik Březný. Foto: se souhlasem Dominika Březného
Na co všechno, kromě dobrého hokeje, se diváci můžou těšit?
Pro diváky všech věkových kategorií bude připraven bohatý doprovodný program, včetně soutěží. Hned při rozbruslení obou celků, a tímto zveme všechny, aby přišli na utkání dříve, proběhne soutěž o dva čtyřdenní poukazy na festival Colours od Ostrava. V první přestávce budeme na ledě soutěžit s partnerem ligy, společností MAXA, a v druhé přestávce si zahrajeme na ledě o iPhone 16 PRO, který nám do soutěže věnoval partner iStores. V ochozech areny bude burza hokejových kartiček a animační program našich partnerů Skalka family park a Nákupního centra Géčko. Slavnostní buly přijde vhodit Inna Puhajková! Čeká nás tedy zábavné odpoledne a špičkový hokej!
Hala má kapacitu 4.400 míst. Vejdou se všichni, kdo přijdou? A jak to vlastně bude probíhat? Můžu si sednout, kam chci?
RT TORAX ARENA samozřejmě není nafukovací, ale věříme, že se všichni vejdou. To je ostatně cílem akce - zažít atmosféru naplněných tribun! Kromě míst pro permanentkáře, partnery a přátele klubu, která budou označena, si mohou diváci sednout kdekoliv. Doporučil bych přijít včas, hala se otevře už v 15 hodin, aby si každý vybral dobré místo, a jak jsem již zmínil, při rozcvičce proběhne soutěž o dvě vstupenky na festival Colours of Ostrava.
Foto: Lukáš Bajgar
Vy osobně jste byl dlouhá léta vůdčí postavou porubského kotle, a nyní se věnujete marketingu, jak k tomu vlastně došlo?
Ano, mnoho lidí mě zná hlavně z kotle, kde jsem asi deset let byl aktivním fanouškem a jednou z vůdčích postav. U toho jsem ale zároveň působil v klubu, kde jsem spravoval sociální sítě a částečně se podílel na grafice. Mimo to jsem pomáhal při rozhovorech s hráči a občas napsal článek pro klubový web. Věděl jsem však, že mohu pomoci klubu i jinak, protože mám zkušenosti s marketingem a zejména ten sportovní mě zcela naplňuje. Já jsem v klubu zatím pouze na zkoušku, každopádně Poruba je moje srdce a moje vášeň. Uvidíme, jaký bude mít tenhle příběh konec. Pevně věřím, že dobrý, a že postupně vytvoříme pevnou komunitu. Do této komunity samozřejmě patří i partneři klubu, které chceme propojit do velkého porubského trojúhelníku, klub - partneři - fanoušci, kdy všichni táhnou za jeden pevný provaz.
Proč vlastně v dnešní době chodit na hokej?
Dnes je sport společenská událost. Všechna utkání můžete sledovat z pohodlí domova. My však návštěvníkům musíme dát důvod, aby přišli na stadion a utratili své peníze. Nenabízet jen samotný hokej, ale i zábavu, aby si řekli, že stojí za to na ten stadion jít. Byl bych rád, kdyby se Poruba stala marketingovým vzorem pro ostatní. Sportovní marketing je stále v plenkách a je zde obrovský potenciál, jak prorazit a být jedineční.