Společnost
20/06/2023 Petr Sobol

Zoo Ostrava má téměř po 20 letech nové logo. Jak se vám líbí?

Současné logo Zoologické zahrady a botanického parku Ostrava vzniklo v roce 2004, před bezmála dvaceti lety. Znázorňuje hrocha a akácii – propojení zoologie s botanikou.

Po téměř dvou desetiletích mění Zoo Ostrava své logo a celou její vizuální identitu. „Dvacet let je dlouhá doba, během které se mnohé změnilo. Ostravská zoo patří k významným hráčům v ochraně přírody nejen v České republice, ale i v rámci světa. Zoo nadále postupně vzkvétá, a to i díky vzrůstající přízni veřejnosti i našeho zřizovatele města Ostravy," uvedl ředitel Zoo Ostrava Jiří Novák.

Předlohou pro nové logo i celý vizuální styl se stala pestrobarevná příroda. To osvědčené a pro nás charakteristické zůstalo, především motiv hrocha v logu,“ upozornil Novák.

Zoo Ostrava byla založena v roce 1951. Až do roku 1969 ale fungovala bez stálého loga a sjednocené identity. V letech 1970 až 2004 byl v logu rys, kterého poté nahradil hroch. „Na nové identitě jsme pracovali více než rok, v závěrečné fázi pak i ve spolupráci s odbornou firmou," dodal Novák.

Sdílejte článek