Společnost
11/08/2024 Petr Sobol

Beskydský pivovárek začal stáčet piva do plechovek, nově má i nealko

Foto: se souhlasem Beskydského pivovárku

Beskydský pivovárek je oblíbeným místem návštěvníků v Beskydech. Po celý rok je hojně navštěvovaný díky krásnému zázemí, zajímavým akcím, vyhlášené kuchyni i rozmanité pivní nabídce.

Pivovárek neustále vymýšlí zajímavé novinky. Jednou z nich je nová linka na stáčení piv do plechovek. „Společnost se mění, trh se mění a my jsme splnili přání našich zákazníků,“ vysvětlil pro patriotmagazin.cz Michal Holý z Beskydského pivovárku.

Nová linka dokáže plnit i PET a skleněné lahve. Za hodinu zvládne naplnit 2000 litrových PET lahví nebo 3000 plechovek. „Dosavadní zkušenost je taková, že plechovky se velmi dobře prodávají u nás v pivovárku, ale i v pivotékách, řetězcích a restauračních zařízeních, kam dodáváme taky sudy,“ řekl Holý.

Beskydský pivovárek připravil i degustační balíček zahrnující šest různých plechovek. „Sortiment každý týden obměňujeme. Příjemně mě překvapilo, jaký je o degustační balíček plechovek zájem. Je taky příjemným zpestřením pro fajnšmekry,“ usmál se Holý.

Další novinkou Beskydského pivovárku jsou nealkoholická piva. V nabídce jsou zatím dva druhy - neochucené Be Free IPA a ochucené Dragon Fruit & Red Orange, které je kombinací dračího ovoce a červeného pomeranče. „Naši zákazníci měli o nealko pivo zájem, a tak jsme se do toho pustili. Občas se dokonce stane, že jsme vyprodaní,“ prozradil Michal Holý.

Kromě plechovek došlo v pivovarské restauraci k rozšíření sortimentu čepovaných piv, kterých je už osm. „Všechny kohouty jsou osazeny dochladítky, proto pivo teče do sklenice dokonale vychlazené. Nový pult disponuje i chladící vanou na sklenice, což ještě více umocní zážitek z perfektně vychlazeného piva,“ pozval hosty Michal Holý.


Foto: se souhlasem Beskydského pivovárku

Před dvěma lety Beskydský pivovárek začal měnit svou vizuální identitu zahrnující nové logo, etikety, podtácky i areál pivovárku. V následujících měsících se pak chce věnovat přestavbě restaurace a výčepní místnosti. „Od okamžiku vzniku pivovaru se snažíme používat nové druhy chmelů, sladů a varných postupů, takže určitě přijdeme i s dalšími novinkami,“ prozradil Holý.

V nabídce jsou i personifikované etikety. „Pro zákazníky můžeme upravit stávající etikety, například přidáním jejich loga nebo obrázku. Náš grafik může vytvořit i novou etiketu podle přání. Tato služba je nejvíc využívána při firemních akcích, kdy nabízíme degustaci, raut a prohlídku pivovárku nebo jako dárky pro firemní klienty. Vlastní etikety jsme vytvářeli třeba pro automobilku Hyundai, firmu K2, Kilpi nebo ostravskou VŠB - TUO,“ uzavřel Holý.

Foto: se souhlasem Beskydského pivovárka
Sdílejte článek