Byznys
26/01/2016 Jaroslav Baďura

Recepce jako v „růžovce“. Nemocnice teď odbaví pacienty rychleji

Rychlejší odbavení pacientů, snadná dostupnost informací a větší systematičnost. To jsou hlavní výhody nové recepce na kardiologické a arytmologické ambulanci Nemocnice Podlesí. Nová recepce pacientům navíc přinese i estetičtější prostředí a modernější servis.

„Díky nové recepci se mohou pacienti hned při příchodu zorientovat nebo se na cokoliv zeptat, což je velká změna oproti minulosti. Dříve museli klepat na dané ambulance a čekat na sestru, která odběhne od jiného pacienta, aby pak nakonec mnohokrát zjistili, že jsou na úplně jiném oddělení, než které hledají,“ popisuje staniční sestra kardiologických ambulancí Nemocnice Podlesí Ivana Bartulcová.

Aktuálně je na nové recepci vždy jedna sestra z kardiologické či arytmologické ambulance, která provádí evidenci všech přicházejících pacientů, vypisuje žádanky na odběry krve a zajištuje telefonické konzultace s lékařem i zápis.

Zároveň je pacientům k dispozici pro veškeré dotazy, vybavuje sanitky a zajišťuje žádanky k vyšetřením například u pacientů k CT, koronarografii či magnetické rezonanci srdce.

„Díky tomu, že tyto provozní záležitosti řeší sestra na recepci, další sestry v ambulancích se mohou plně věnovat vyšetřovaným pacientům a nedochází k žádnému zdržování či vyrušování, což oceňujeme jak my zdravotníci, tak i pacienti. V tomto ohledu byla v minulosti situace již opravdu neudržitelná,“ dodává Ivana Bartulcová.

Kromě nového vzhledu interiéru a efektivnějšího režimu práce došlo se zavedením recepce i k novému systému objednávek, které nyní probíhají elektronickou formou.

Moderněji, prostřednictvím počítače, se nově objednávají pacienti jak do samotných ambulancí, tak i k CT vyšetřením a magnetické rezonanci.

Sdílejte článek