Společnost
08/06/2020 Jaroslav Baďura

Vivobarefoot otevřel v Ostravě novou stylovou prodejnu

Pro někoho špičková obuv, pro jiného životní styl a názor.

Oblíbená značka VIVOBAREFOOT má v Ostravě novou stylovou prodejnu, která podtrhuje unikátní koncept britského výrobce této obuvi.

Barefootovou obuv přivezl do Ostravy Petr Kostka, který v ulici 28. října v Mariánských Horách otevřel před pěti lety první ostravský obchod.

Jak vzpomíná na dřevní začátky propagace nového typu obuvi? „Mnoho lidí bylo nadšeno, že jsme tady a já to vnímal stejně. Zákazníci si na naše boty zvykají a jejich počet stále roste,“ říká Petr Kostka.

Už někdy před rokem se začal poohlížet po větším prostoru, protože chtěl nejen reprezentativnější interiér, ale především více místa a pohodlí pro zákazníky a také prostor pro sklad.

Nakonec Petr Kostka přesídlil do vedlejšího, ale mnohem většího obchodu. Vše trvalo zhruba sedm měsíců.

„Museli jsme najít a vybrat nový prostor, poté zajistit schvalovací návrh a nakonec jsme potřebovali schválení také od našeho výhradního distributora. Pak už se mohlo začít tvořit,“ říká Petr Kostka.

To bylo důležité pro to, aby jeho obchod získal oficiální přídomek „concept store“. Ale neznamená to, že by byl nějak extrémně vázán podmínkami distributora obuvi, společností VIVOBAREFOOT.

„Kdybych se například u přestavby obchodu rozhodl udělat něco jinak, tak by to pravděpodobně žádný problém nebyl. Ale je pravda, že mně se návrh interiéru, kde hrají hlavní roli vzduch, kámen a dřevo, líbí, takže jsem nic zásadního měnit nemusel. Dali jsme dohromady požadavky obou stran a vznikl krásný prostor,“ říká Petr Kostka.

Vybavení prodejny mu zhotovil ostravský výrobce luxusních interiérů Radim Kolibík ze společnosti City Color Interier Design a výsledkem této spolupráce je jedinečný a moderní obchodní prostor s příběhem a nejen nabídkou kvalitní obuvi, ale i špičkového provedení interiéru.

„Petr Kostka je náročný zákazník, ale takové my máme rádi. Spolupracovali jsme na řešení od začátku až po doladění posledních detailů,“ říká Radim Kolibík. I když do prací na dokončení prodejny přišla pandemie, nakonec se vše stihlo v termínu a nová prodejna byla podle plánu prvního června otevřena.

„Díky nové prodejně jsme získali nejen více prostoru pro naše zákazníky, kteří budou mít větší komfort při zkoušení obuvi, ale také velký sklad, který nám umožní mít mnohem více obuvi přímo v prodejně,“ říká Petr Kostka.

Na slavnostní otevření dorazil i šéf distribuce VIVOBAREFOOT pro Českou republiku a Slovensko Kamil Vedral.

„Každá nová prodejna je pro nás důležitá a tato je speciální, jelikož je opravdu reprezentativní. Když ji srovnáme s původní prodejnou, tak je zde vidět obrovský posun,“ říká Kamil Vedral.

V nové ostravské prodejně se podle něj promítá filozofie firmy VIVOBAREFOOT. „Snažíme se být maximálně přirození a klademe důraz na udržitelnost. Tento obchod spadá do našeho nového konceptu, podle kterého jsou vytvořeny i další čtyři prodejny v Čechách a na Slovensku a troufám si říct, že ostravská pobočka je z nich momentálně nejkrásnější,“ dodává Kamil Vedral.

Sdílejte článek