Ostravar uvařil své nejlepší světlé výčepní pivo. Teď si na něm pochutnávají hokejoví fanoušci
Pivovar Ostravar na konci dubna uvedl na trh světlé výčepní pivo s názvem DESÍTKA. S novým pivem se v těchto dnech setkávají i návštěvníci Mistrovství světa v ledním hokeji.
„Naše DESÍTKA se v ostravské aréně čepuje od začátku mistrovství a z průběžné výtoče je vidět, že fanouškům chutná,“ hlásí obchodní sládek pivovaru Ostravar Vojtěch Slivoň.
Nová DESÍTKA má ve srovnání s původním světlým výčepním pivem vylepšenou chuť. Ostravar v její receptuře poprvé využívá i chmel Kazbek, známý z jiné oblíbené pivní značky Mustang. Nová DESÍTKA má proto vyšší plnost a říz a bohatší chmelové aroma. Podle obchodního sládka ostravského pivovaru Vojtěcha Slivoně je to nejlepší světlé výčepní pivo, které kdy Ostravar uvařil.
„I když na českém trhu stále dominují ležáky, piva s nižším obsahem alkoholu na něm mají své nezaměnitelné místo. Oblíbená jsou zejména v letních měsících, ale určitá své místo v nabídce mají celoročně,“ vysvětluje Vojtěch Slivoň. Nové pivo cílí i na mladé dospělé, kteří stále častěji dávají přednost pivům s nižším obsahem alkoholu a také pohodlnému balení. Ostravar proto bude novou desítku stáčet do lahví i plechovek.
Foto: se souhlasem Pivovaru Ostravar
„Designu plechovek se opět ujala ostravská agentura Stojkov, která jí vtiskla moderní industriální design a postavila ji do vizuální řady k plechovce Mustangu a Černé Barbory,“ prozradila brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková. Stáčení plechovkového piva probíhá přímo v areálu pivovaru v centru Ostravy na loni nově pořízené plnící lince.